Krassen dashboard

Dat specifieke paneel is nou bij mij helaas ook aardig beschadigd, een zoektocht naar dit paneel heeft mij alleen nog weinig opgeleverd. Ik weet dat ze in de UK verkocht worden met complete airbag sets enkel niet los, buiten het feit dat er een uit de UK niet in past;)
Mocht je er dus een vinden, dan houd ik me ook aanbevolen! Naar mijn mening is dit onderdeel inderdaad gewoon eruit te klikken.
 
Nou, na een zoektocht ben ik ze inmiddels tegengekomen in Engeland, en dit keer wel de passende voor een links-gestuurde Polo ;)
Ze kosten incl verzending 46 euro. Helaas maakt het verder niet uit of je er nou 1 of 10 afneemt, de prijs blijft 46 euro per stuk incl verzending.

Bij de stealer vragen ze er 86,05 euro voor, en daarvoor moet je hem nog zelf monteren ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!