Krakende veringen

Al een tijdje kraken mijn veringen als ik uitstap...als er meerdere mensen uitstappen dan hoor je echt duidelijk alles kraken

Ik had al de zoekfunctie een beetje gebruikt dit zou kunnen betekenen dat de draagrubbers droog of stuk zijn?
Mijn auto heeft nog garantie dus zou dit gewoon onder de garantie vervangen kunnen worden? het begint wel erg irritant te worden telkens als ik uitstap...(voelt zo cheap aan als je dat hoort en niet premium)
 
Daar heb ik inderdaad ook last van! het lijkt alleen van Links achter vandaan te komen, dus het zou inderdaad goed de handrem kunnen zijn. ik ga er eens op letten!

Waarom laat je hem dan ook niet in de versnelling staan? Ik gebruik echt alleen de handrem als ie in zijn vrij moet omdat ik de motor wil laten draaien bij de brievenbus ofzo.

Hele volkstammen komen aanrijden, parkeren, "RRRRRRRRR"->de handrem en stappen dan uit.
 
Dat kraken is normaal hoor mensen! Dat is idd door de handrem, je auto staat dan 'vast' (lees: achterwielen kunnen niet weg) als er dan iemand uit stapt gaat je auto lichtjes naar boven maar normaal gaan je achterwielen dan ook beetje naar achter (paar mm, geen cm's natuurlijk) maar door dat de handrem opstaat gaat dat niet en gaan je veren beginnen kraken omdat die wat tegenwringen.

Zelfde als er iemand instapt, wielen willen dan naar voor maar kunnen niet. Als je je auto parkeert zoals Lance zegt, in versnelling, daar zit wat speeling op waardoor de wielen nog wat kunnen bewegen. Heeft niets te zien met invetten oid. Als je het ook heb zonder handrem ja dan is het natuurlijk wel wat anders.
 
ik heb ook het kraken van de vering... zet hem altijd in de versnelling weg... maar als ik uit stap kraakt hij niet...
als ik over een drempel rij... alleen bij droog weer dus zou het zo kunnen zijn dat die draag rubbers droogzijn?!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!