Kraken rechtsvoor

Ik heb precies hetzelfde probleem heb mijn draagarmrubbers laten vervangen en nu kraakt het wel minder maar bij grote drempels kraakt hij nog steeds ? alle rubbers zij ingevet met silliconespray
 
@ yannick:
Yvonne1980 bedoelt enkel dat kwikfit niet 'betrouwbaar' is omdat ze geld willen verdienen.
Dus dat waarschijnlijk een van je dempers slecht is volgens hun terwijl die dat niet is.
Maatje van me moest een nieuwe uitlaat volgens hun, nieuwe uitlaat verder.
ooh denk toch dat je uitlaatspruitstuk lek is.
 
Kwikfit keurt een nieuwe auto nog af.dat lijkt me wel bij voorbaat geen oplossing.

Denk dat het heel erg aan de vestiging ligt ;) Ben er zelf zeer goed over te spreken. Nu de Polo al 2x laten keuren tegen actie tarief van €19,95 en geen gezeur of wat gehad. Ze hadden zelfs voor niets de koplampen gesteld!

Maar ben ook bij een andere kwikfit wel eens geweest en die moest 25eu hebben voor het vervangen van 2knippers omdat ze niet oranje genoeg waren ;) Dus het ligt maar net aan de vestiging / leiding.

Ontopic ;)
 
ze hebben niks kunnen vinden..
ze vertelde wel dat de schokdempers iets minder waren maar niet aan vervanging toe.
ik merk wel dat het met dit weer minder is dan als het koud is ed.
dus dan zou het misschien nog een ander rubber zijn?
ik krik dit weekend mn auto even op en dan ga ik alles is inspuiten, kijken of dat helpt.
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
ja dat van die motorsteun heb ik ook al iemand horen zeggen.
hoe kom je er achter of het je stabilisator stang is en die motorsteun, gewoon beetje bewegen ofzo om te kijken of er ruimte op zit?
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
die stabilisator stang rubbers kun je loshalen en inspuiten om te kijken of het dan weg gaat, zo niet blijft alleen de motorsteun nog over lijkt me!

bij mij was het eerst alleen tijdens het optrekken en remmen, dus dacht eerst aan de draagarmrubbers, echter doet hij het nu ook bij hobbels e.d. het wordt steeds erger! ik heb alleen zelf nog nergens naar gekeken om eerlijk te zijn Big Grin
 
die stabilisator stang rubbers kun je loshalen en inspuiten om te kijken of het dan weg gaat, zo niet blijft alleen de motorsteun nog over lijkt me!
Bij de motorsteun kun je siliconenspray tussen de behuizing en de draagveer spuiten.
Als de kraak dan weg is kwam het geluid van de motorsteun.
Om het dan permanent de kraak kwijt te raken moet er ter hoogte van de rubberbraam en 180° verder 3 gram siliconenvet tussen de draagveer en de behuizing aanbrengen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!