Kosten servicebeurt Polo 6r

Even een nieuwe topic gestart om het overzichtelijk te houden.

Mijn vraag is: Wat waren jullie ongeveer kwijt voor een "kleine servicebeurt"? Heb nu 45-46.000 km gereden en de polo wilt graag weer een servicebeurt. En waar hebben jullie het laten doen?

Vind je? Ik vind 't wel meevallen. Is omgerekend rond de 1,5 cent per kilometer uitgaande van de 25k die je er weer mee kunt :) Daar komt ook je VW garant weer gratis bij tot de volgende beurt.. ik vind 't niet gek :)

Edit: er is natuurlijk een verschil tussen veel geld en duur. 'T is (vooral op een verkeerd moment) wel veel geld, maar niet duur Stick Out Tongue

Ik was bijna 600 kwijt[emoji28]
Dit was de 30.000 en met bougies en airco onderhoud.

600?! Jeeeutje.. Heb net even bij de kwikfit gekeken en daar ben ik 86 euro kwijt voor een "Kleine beurt"
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ik heb laatst bij de 30000 km beurt de filters zelf vervangen ( gekocht online bij Misterauto : Bosch en Mann filters volgens mij totaal 55 euro.
Olie laten verversen. Totaal 185 euro kwijt.
 
Volkswagen  Polo  1.6 tdi 90 pk blue motion 
Om je even een indicatie te geven dit zijn de prijzen die VAG Techniek vraagt:

Alle modellen 4-cilinder 1.2 tot 2.0 motorinhoud
  • Kleine beurt 99,- euro
    Oliewissel, oliefilter vervangen
  • Grote beurt 229,- euro
    Oliewissel, vervangen olie-, lucht-, brandstof- en interieurfilter, volledige inspectie
  • Longlifebeurt 169,- euro
    Oliewissel, vervangen olie-, en interieurfilter, volledige inspectie
Even los van alles werkzaamheden en extra onderdelen was ik alleen voor een Longlife beurt: Olie, oliefilter en volledige inspectie € 175 kwijt bij de VW dealer. Ik kreeg daarbij nog wel een gratis apk.
 
Zojuist met vw contact gehad en die kwamen met het goede nieuws dat mijn auto voorlopig niet voor een beurt hoeft. Bleek dat de auto ingesteld stond voor iemand die weinig km's maakt en ik maak veel km's (ongeveer 20-25.000 per jaar)
Dus ik kan weer 15.000 km rijden Big Grin! Kosten: €0,-
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!