korting vw polo R line 1.2 tsi

Hallo mijn vraag is hoeveel korting kan ik gemiddeld afdingen bij de dealer.


Ik heb een offerte laten maken voor een nieuw showroom model vw polo 1.2 tsi r line wit.


Deze auto staat in de showroom en is dus vol opties hier zitten alles op en aan.


Op de vw polo R line zit een standaard actie korting op van 2400 euro


Ernaast heeft de verkoper zonder na korting te vragen 1170 euro korting gerekend is dit vanwege showroom model ? of word dit standaard gedaan om je lekker te maken.


Wat zijn mijn mogelijkheden wat betreft korting of misschien een paar andere banden of velgen.


Er zitten nu de standaard mallory velgen op met zomerbanden.
Mijn insteek is om er 4 seizoenbanden op te krijgen in plaats van de zomerbanden.


Nieuwprijs zonder korting is 25865


met actie korting R line 25865-2400= 23465


met extra korting 23465-1170= 22295


Wat denken jullie dat er nog uit te halen is.


Alvast bedankt
 
Ik denk dat je in je handen mag knijpen dat je extra korting hebt gehad. Ik ken de plaatselijke dealer best goed, maar op showroomauto's geven ze meestal geeneens korting. Dit omdat ze dan tijdelijk geen showroomauto hebben. Het is dus even belangrijk af te tasten of ze van deze auto af willen of niet. Als ze dat wel willen (omdat bijv de actie spoedig afgelopen is) kun je misschien nog wel wat. Vuistregel is dat 5 a 6% een beetje het max is. Succes met de onderhandelng!
 
Ik koop mijn auto's altijd particulier.
Ik heb gemerkt dat er altijd 7% korting valt te halen zonder heel veel moeite (1x keer 7, 5%). Heb bij best veel dealers aan tafel gezeten. Op voorraad modellen krijg je er soms hele goedkope opties gratis bij.

Leasebedrijven krijgen trouwens 4% korting heb ik al meerdere keren tijdens het onderhandelen gehoord.

Ik spreek wel eens mensen die eisen er naast de korting gratis een set velgen bij of andere dure opties. Deze mensen geloof ik niet, of het gaat bij sommige andere merken makkelijker.

Bij merken als Citroën, Peugeot en Renault (voor mijn vriendin) kregen we wel regelmatig 8 tot 10% korting, en daar bovenop nog andere leuke acties.

Zelf heb ik sinds mijn laatste nieuwe auto besloten mijn auto's niet meer bij een Nederlandse VW dealer te halen. Met mijn ingevoerde Golf 7 ben ik bijna 6000 euro goedkoper uit dan bij de dealer. Omdat hij in Duitsland nog niet op kenteken heeft gestaan staat hij ook gewoon geregistreerd als origineel Nederlandse auto.

.
 
Al eens op https://www.nieuweautokopen.nl/ gekeken?
Zij geven standaard 8 procent korting waarnaar ze je vragen om contact te zoeken met een dealer en daar ook een prijsopgaaf te laten doen.
Deze upload je en mogelijk als de prijs onder die van https://www.nieuweautokopen.nl/ zit dan gaan ze kijken of ze je een nog betere aanbieding kunnen doen.
Lees op internet dat er mensen zijn die 15 procent korting hebben kunnen weten te ronselen, maar het zal een uitzondering zijn.

Owja, wel 1000 euro rijklaarmaakkosten :S

Naamloos.png
 
BMW  1 serie  1.6 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!