Kortere antenne?

Soedje

Nieuw lid
1,127
0
0
Hey,

Heb nu zon lange spriet op het dak... En vind het maar niks haha. Zon vinnetje lijkt me wel kicke, maar heb geen zin om dat te gaan monteren. Wat ik eigenlijk zoek is gewoon een kortere antenne, die precies in het schroefdraad past maar een aardig stukkie korter is.

Zal toch vast wel iets (bekend) zijn van de VAG modellen die je er zo indraait :)?
 
ik heb ook de antenne van de polo 6r op mn polo 9n zitten en de ontvangst is perfect!
kosten €15 euro bij de dealer
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
suvtje zei:
hoezo is 10 min werk als je z'n haaien vin monteert heb ik ook gedaan

mensen zijn echt lui :mrgreen:

Dat zou je niet zeggen als je weet dat ik mijn vorige auto, Civic, minstens 3 keer in en uit elkaar gehad heb :lol: . Ik heb daar geen zin meer in, wil gewoon lekker rijden.
Maar een 6R dus... Zal zo ook even proberen zonder Big Grin haha, ben alleen bang dat SLAMFM helemaaaal niet meer doorkomt (kutzender).

Thanks!
 
Soedje: Toen ik mijn antenne moest vervangen (ding was afgebroken) kwam ik een compleet assortiement tegen aan verschillende lengtes antennes die er zo op geschroeft kunnen worden :)

Gemiddelde auto-onderdelen toko heeft ze wel liggen :)
 
Fludizz zei:
Soedje: Toen ik mijn antenne moest vervangen (ding was afgebroken) kwam ik een compleet assortiement tegen aan verschillende lengtes antennes die er zo op geschroeft kunnen worden :)

Gemiddelde auto-onderdelen toko heeft ze wel liggen :)

Lijkt me ook wel, zal voor de grap die van mn pa's Tucson eens proberen :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!