koppelingspedaal te gevoelig !

ik heb een polo 2004 1.2 , 3 cilinder

hij schakelt te gevoelig (hydraulisch) , ik moet het pedaal helemaal naar boven laten komen anders schokt de auto.(zwaar klote)

ook zitten de pedalen van koppeling en rem zo hoog , zodat je met je hakken van de grond moet, lijkt me niet normaal toch?

koppelingsplaten zijn al vervangen (was versleten) dacht daar ligt het aan, maar nee!

heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe je het moet maken?

ik hoor het graag!

gr willem

Tsja geen idee

Dat met het pedaal helemaal omhoog en schokken kan ik niet volgen.
Mijn rechtervoet zit met de hak op de vloer daarmee raak ik zowel gas als rempedaal.

Bij het koppelingspedaal 'zweeft' mijn voet altijd, met de hak op de grond heb ik nooit gedaan.

Heb je de auto pas?

Seat  Leon SC FR 
Ja wat ibifaho zegt, wat gas geven voordat je de koppeling weer laat opkomen om de toeren terugval op te vangen, met de juiste timing schakel je dan zonder ook maar iets te voelen.

Seat  Leon SC FR 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!