Koplampen Polo 6C Gti

Beste,

Ik heb gister via marktplaats koplampen gekocht voor mijn polo 6r gti, nu heb k de polo 6c koplampen gekocht omdat ik deze mooier vindt.

Nu is mijn vraag heeft iemand een eenvoudige handleiding hoe ik mijn polo 6c koplampen werkend kan krijgen is mn 6r.

De verlichting werkt, dat is plug en play maar dan heb ik nog de zogenaamde '"U" de dagrijverlichting is dat.

Maar hoe krijg ik de U werkend, ik heb een kabel boom gekregen die in de ene koplamp gaat en in de ander maar dan heb k nog een deel. Die moet zover ik weet in de BCM maar waar zit deze en hoe moet ik de kabelboom aansluiten eraan, en waaraan moet ik deze aansluiten.

Wie kan mij helpen met deze uitdaging wie heeft er een uitleg of iets
alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 
Kun je een foto laten zien van wat je precies voor koplampen hebt?

Als ik het zo hoor heb je de LED koplampen van de 6C met een adapter gekregen.
Die adapter is bedoeld om ze in een 6C in te bouwen. Jouw Polo 6R GTI heeft volgens je voorstel topic halogeen koplampen.
De extra kabels naar de BCM zijn niet handig want die zitten niet de BCM van een 6R GTI met halogeen (6R0 937 087).

Dus je moet een adapter hebben van 6R halogeen naar 6C LED koplampen en het moet geprogrammeerd worden.
Ik kan dit eventueel wel voor je doen, maar ik weet niet of je dit wil en handig is, ik zit in Best bij Eindhoven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Sal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!