Koplamp Hoogteregeling stelmotoren vervangen

Bij mij doet de hoogteregeling niets via het knopje, dat is al een flinke tijd zo. Aangezien ik in nabije toekomst weer een keer met een volgeladen achterbak moet rijden is het wel praktisch als ik dat herstel (Zeker omdat de duitse politie niet zo lief is als er dingen niet kloppen).

Voor zover ik heb kunnen achterhalen heeft die stelmotor onderdeelnummer 1J0 941 295 A en moet deze zo'n 30~35 per stuk kosten. Klopt dit?

En heeft iemand deze stelmotors al een keer vervangen? Moet overigens eerst nog uitvogelen of het wel de motoren zijn en niet de bedrading/schakelaar...
 
Ik zelf vind angel eyes er niet uit zien ;) Ik heb even gekeken met een maat van me of we die motortjes er af konden krijgen... Enige twee opties om daar bij te kunnen die wij konden zien:
- Accubak+airco pomp loshalen en aan de kant zetten.
- Complete voorbumper demonteren.

Die bij de accubak is het probleem niet, de airco pomp daarintegen blijf ik liever af... En voor het gaan demonteren van de complete bumper? Dan wil ik de auto in een garage ofzo hebben ipv buiten aan de straatkant...
 
Voordat ik de hele voorkant van de auto uit elkaar ga halen wil ik op de stekker gaat testen of het de bedrading of de stelmotoren zijn die het probleem veroorzaken. De stekker van de koplamp unit is vrij makkelijk te bereiken zonder iets te demonteren. Om dat te testen moet ik een schema hebben plus wat informatie wat ik precies moet meten op welke pinnen in de stekker.

Nu heb ik al bij polo9n.info gekeken, ik kan daar wel vinden hoe te vervangen maar niet welke pins op de stekker wat doen: Kan iemand mij vertellen welke draden ik moet gebruiken en hoe ik dit het beste kan meten met een multimeter?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!