Koplamp glas verwijderen POLO 6R

Hallo allemaal,


weet er iemand hoe je het glas van de koplamp kunt verwijderen bij een polo 6r?

Ik heb de koplamp uitgebouwd en ik wil een DRL strip in de koplamp plaatsen maar daar voor zal eerst het glas er af moeten. Zelf dacht ik aan het verwarmen van het glas met een behangföhn.

Foto's van het project volgen als ik het voor elkaar gekregen heb.

Groeten Brianpolo 6r koplamp.jpg polo 6r koplamp.jpg
 
volkswagen  polo 6r  1.2 tsi 
Het is inderdaad soort van plastic dat tegen hoge temperaturen bestendig is. Ik zal de föhn er sowieso maar niet oprichten want ben bang dat het dan wel vervormd. Ik ga ook een soort van oven maken zoals op het filmpje. Ik begin er mee als ik de drl binnen heb uit china.17238737062072602426.jpg
 
volkswagen  polo 6r  1.2 tsi 
Die strip is butyl rubber die moet je er later weer op doen om hem dicht te maken!
Ik wilde precies het zelfde doen met een soortgelijke led strip maar omdat ik 1 verpest heb, heb ik het maar opgegeven:(
Heel voorzichtig föhnen kan geen kwaad maar niet te lang op 1 plek houden.

Welk merk lampen heb je
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
Die in het filmpje is een H4 koplamp toch? En de foto is van een H7 koplamp. Ik kan me nog herinneren dat er forumleden waren die beweerden dat de H4 makkelijker open te krijgen waren dan de H7 koplampen. Ik heb zelf ooit eens een H7 koplamp aangeboden aan iemand van het forum die nieuwsgierig was of deze te openen was door middel van een oven. Mission failed........:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!