kofferbakklep op afstandbediening

Beste MYPolo mensen,

Sinds kort heb ik mijn vrouw een Polo '12 6R Comfortline R-line cadeau gedaan.
Lekker zuinig beestje met 1.6TDI 90paarden. Na enige stage 2 kietelwerk opgefokt naar 140paardjes.
Rijdt echt heer-lijk!

Ik heb zelf een bmw 335D, stage 2 met 370 paarden. Dat rijdt echt gruweljik, maar om een of andere reden zit ik met bijna net zo grote smile in de snelle "kart" =)

Nu ben ik de opties een voor een aan het nalopen. Het zijn er niet heel veel, maar toch loop ik ergens tegenaan.
Namelijk de kofferbakklep.... is het gebruikelijk dat wanneer ik op de afstandbediening op de klep-knop druk, dat ik alleen een klik hoor..... De klep springt niet open. Opzich niet erg, maar een handvat om de klep te openen (zonder de logo te gruibeken) zie ik ook niet.

Zie ik iets over het hoofd, of is de knop op de afstandsbediening gewoon useless omdat de klep ten alle tijde vi de logo geopend moet worden?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI - 140PK Stage 2 FastTech Tuned 
Zie het al voor me, SeR-Line met een arm vol boodschappen, andere arm met een kind, nog een arm vol met een bosje bloemen voor z'n vrouw. Met z'n linker teen de klep open te maken :mrgreen::mrgreen:

hahaha ja dat ja! =) mompellen en glimlachen/mooi wezen tegelijk :mrgreen:Big Grin

Ik denk dat in het begin veel Polo rijders het hebben moeten afleren. Het is een luxe, klopt. maar zet er dan een luxe po dat werkt.... of niet. rubbertjes en veertjes vervangen omdat een affabriek optie niet werkt is best verrot eigenlijk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI - 140PK Stage 2 FastTech Tuned 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!