Kofferbak organiser

Ik heb een tijdje terug deze besteld. Niet helemaal hetzelfde, maar wel helemaal opvouwbaar. Werkt perfect.
70bbe0f96dd08462409a3e040c3ab6e7.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Ik breek hier even in.
Nou is er op de volkswagen site wel wat te vinden voor een Golf7.
In het verleden is er wel 1 geweest voor een polo 6R.: 6R0061162.
vraag me toch af of er al een passende oplossing is voor de AW polo.

Misschien iemand die de binnen maten van een polo 6R van de kofferbak onder de verdiepings vloer op kan meten?
En iemand die dat bij een AW zou willen doen?
Want als die van de 6R nagenoeg past, is dat natuurlijk een optie.

Of iemand een andere mooie vakjes verdeling onder de verdiepings vloer?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Hier eentje. Ze zijn wel aan de prijs

Dat (prijs) is beetje te veel van het goede. Voor 10% van de prijs kan je het zelf maken. En laten we eerlijk wezen.... Esthetiek is hier de laatste dingetje waar je om wakker moet liggen; per slot van rekening ligt de vloer van de kofferbak er toch bovenop. Ik ga het gewoon zelf maken :) houd ik meer geld over om andere dingen te kopen voor de auto.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
Onder de dubbele bodem bij een GTI zie je gelijk kaal chassis.
Reserve wiel met daaronder gereedschap en accu.
Dubbele bodem kan dus ook niet omlaag door reserve wiel,
Dan maar een mooie vak verdeling maken / kopen.

Idd wat er zou moeten komen: startkabels, sleepkabel, handschoenen, trekhaak rommel, gereedschap, poetsspullen, enz.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!