Knop handrem rammelt

Zijn er meer mensen die last hebben van een rammelende (chrome) handrem knop.
Ik dacht eerst dat het de (gekleurde) kunststof stip rondom de schakelconsole was, maar dit is niet het geval.
Zo ja, zijn er al mensen met een oplossing?
 
Goed te lezen dat je ontdekt hebt wat die rammel is... het zo nu en dan opkomende rammeltje viel me ook al op, maar kreeg het niet voor elkaar om de oorzaak ervan te vinden...
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Ja!! Ik had hier ook last van, Auto naar dealer gestuurd en nu is het weg. Werd er helemaal gek van...
 
Volkswagen  Polo AW 2019 Higlhine R  1.0 TSI 95 PK (120pk) 
Ben benieuwd wat jouw dealer heeft gedaan, want bij mij heeft men het nog niet opgelost. Het valt mij op dat de knop te los zit. Ik heb even bij een andere polo gevoeld en daar zat de knop goed vast. Weet iemand hoe je de handgreep kan los maken, want dan ga ik zelf iets verzinnen om de rammel te verwijderen.
 
Ik had precies hetzelfde probleem. De
Monteur heeft uren lopen zoeken totdat hij er achter kwam dat het aan de handremknop lag. Is vervangen en nu twee maanden rammelt ie weer. Ik moet weer terugbrengen voor een tijdelijke oplossing. Hij had het over een stukje tape ertussen. Ben benieuwd
 
Volkswagen  Polo 2g  1.6 tdi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!