"Knokkel" na winterwielen wissel, waasrschijnlijk vanaf voor

Damn,

Heb ik weer.

Gistermiddag mijn winter wielen op de auto gelegd en nu klinkt er wanneer ik (zachtjes of harder) rem een "knok".
Het lijkt vanaf de voorkant te komen. Is er iemand die een idee heeft? Een maat van me dacht aan het "zetten" van de veren/schokbrekers na het uitveren doordat de auto opgekrikt is geweest icm Eibach 25/30. Ik heb hierdoor al een paar keer geprobeerd de auto door flink te remmen in de veren te laten zakken maar dit helpt niet, echt, jullie wel hoop ik??!! :roll:
 
Re: "Knokkel" na winterwielen wissel, waasrschijnlijk vanaf

Misschien overbodige antwoord, zitten je wielbouten allemaal goed vast? Bij mij hebben ze een keer mijn oude rs6 velgen proberen te jattendus alle bouten zaten los behalve de wielslote op ieder wiel. Dat gaf ook behoorlijke klappen bij optrekken en remmen, gelukkig had ik het snel door anders had het een ramp geweest :evil:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!