Knipperlichten op CV

Hallo,

Vorige week had ik een cv set laten inbouwen door een garage, maar hij kon geen knipperlichten aansluiten wanneer je hem vergrendeld/ontgrendeld.

Zelf heb ik een beetje lopen speuren op internet en ik lees dat het de groen/zwarte en wit/zwarte kabel links onder mijn dashboard zijn in een 16 polige stekker. Het probleem is dus dat er meerdere kabels zijn met dezelfde kleur en diktes.


Hier een foto vd stekker:
img0393az.jpg




Het gaat om een VW Polo 1.4 bj 2004 5drs. Wie mij kan helpen graag:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan is het een prutser inbouwer. Als hij niet eens de knipperlicht draad weet te vinden. Die kan je namelijk ook gewoon aftappen van je hendel.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Idd de zwart/witte en groen/zwarte kabels moet je hebben. Volgens mij is er maar 1 groen/zwarte kabel, daarnaast is ook de andere te vinden. En dan moet je gewoon ff met je hoofd onder de pedalen liggen, dat is het makkelijkste ;)
 
Idd de zwart/witte en groen/zwarte kabels moet je hebben. Volgens mij is er maar 1 groen/zwarte kabel, daarnaast is ook de andere te vinden. En dan moet je gewoon ff met je hoofd onder de pedalen liggen, dat is het makkelijkste ;)

Hi Xander, als er maar 1 groen/zwarte kabel is was het makkelijker geweest:) Er zijn twee verschillende kabels, de dikke en dunne kabel:confused:
 
Dan is het een prutser inbouwer. Als hij niet eens de knipperlicht draad weet te vinden. Die kan je namelijk ook gewoon aftappen van je hendel.

Haha, je wilt niet weten hoeveel ik ervoor betaald heb (*kuch* €100,-)... Als ik de prijs wist had ik het niet bij hem moeten doen.

Ik had gekeken bij mn hendel en waarschijnlijk moet mijn stuur er dan af? En dat doe ik liever niet zelf, ookal weet ik hoe hij eraf moet:grin:
 
Aah zie net dat je een foto hebt toegevoegd. Je moet als de stekker is aangesloten, de 2 draden linksboven hebben oftewel nummer 14 en 16 (op jouw foto links in het beeld) ;)
 
Beter laat dan nooit zeggen ze wel eens,... heb even voor je gekeken was het weer helemaal vergeten.

De rood cirkels daar heb ik de knipperlichten op aangesloten.
 

Bijlagen

  • img0393az.jpg
    img0393az.jpg
    32.6 KB · Weergaven: 44
Beter laat dan nooit zeggen ze wel eens,... heb even voor je gekeken was het weer helemaal vergeten.

De rood cirkels daar heb ik de knipperlichten op aangesloten.

Daar heb je gelijk in:) maar ik had het opgegeven... Die twee knipperlicht draden van mijn cv module had ik al op die rode cirkeltjes aangesloten en geen effect.

Toch bedankt voor de moeite!
 
Zonder goed gereedschap is het moeilijk, een multimeter zou toch wel een oplossing zijn, het kan zijn dat de cpv set een voedingsdraad heeft, die het relais van de knipperlichten aanstuuring spanning geeft. wellicht een tip.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!