Knipperlicht

Hoi iedereen.
ik heb een Vw polo 9n TDI 1.41.4 bluemotion 2009.
En daar bij knippert op de km teller de knipperlicht indicator en de clingelateur heel snel maar de knipperlichten zelf knipperen op een normaal tempo.
heeft iemand dat ook wel eens gehad of weet iemand wat er aan de hand is?
Mvg marc
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 TDI bluemotion 2009 
Is er niet een ander lampje kapot? Bij een vorige auto van mij ging het knipperlicht razend snel knipperen toen mijn stadslicht kapot was.
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Heb alle lampjes al vervangen en de contacten schoon gemaakt.
de knipper lichtjes in de zij spiegels zijn volgens mijn led dus denk dat het daar niet aan kan leggen.
Ik heb dit nog nooit eerden mee gemaakt.
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 TDI bluemotion 2009 
Weet jij misschien welk nummer het knipper licht relais is.
mik dacht altijd dat dezen in de gevaren licht knop zit

wat isHyperflash?
En ik zal morgen nog even alle contacten na lopen.
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 TDI bluemotion 2009 
Vandaag er een nieuw relais in gezet(zit volgens de Vw garage in het gevaren licht verwerkt) ook dat heeft mijn probleem niet op gelost. Heb voor de lampjes en de contacten vervangen,schoongemaakt.
zijn er nog anderen dingen waar ik naar kan kijken!!
 
Volkswagen  Polo 9n  1.4 TDI bluemotion 2009 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!