Knakkend geluid.

Ik heb voor de 2e maal een knakkend geluid als ik over een drempel rijd.
Niet altijd maar soms over een drempel of in een bocht voel/hoor ik wat knakken.
Lijkt op een schokbreker.
Ik heb het eens eerder gehad,bij de dealer kon men niets vinden en eigenlijk leek het over.
Echter van de week merkte ik het weer.
Als ik de auto met de hand naar beneden druk hoor ik ook wat,maar lijkt het op een klotsend geluid.
Zou ik het klotsen van een bijna volle tank horen????
 
Dat knakken heb ik ook als ik een hoge drempel pak, ze konden niets vinden....blijft wel irritant in elk geval. Ben benieuwd als ze bij jou wel de oplossing vinden. Het lijkt inderdaad iets op een in het onderstel, naar mijn gevoel.
 
Klinkt bekend! 'k heb er ook af en toe last van! Ook wat sharky zegt, vooral bij koude start en daarna de straat uitrijden.. Lijken wel iets van rubbers ofzo...
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Sinds vanochtend heb ik het vermoeden dat ik dit fenomeen ook heb mogen meemaken, maar dan alleen links voor... wanneer ik de bocht naar rechts neem hoor je een rattelend/ knakkend geluid alsof er iets los zou zitten :shock: Ik schrok wel kdacht zit m'n velg los ofzo, direct proberen aan te draaien maar dat was het niet!! Nou moet ik zeggen dat ie nog steeds verlaagd is Stick Out Tongue

[resize=600:m8blmzhk]http://img248.imageshack.us/img248/7603/38667132195063116435710.jpg[/resize:m8blmzhk]

[resize=600:m8blmzhk]http://img163.imageshack.us/img163/176/38895632195081783100510.jpg[/resize:m8blmzhk]

Wordt vandaag maar even bellen naar het bedrijf waar ik mijn verlagingssetje onder heb laten brengen.

Ben benieuwd wat de reactie zal zijn! :arrow: :mrgreen:

Elders gaan we maar weer omhoog en naar de DEALER i.v.m Garantia :arrow: :mrgreen:
 
volgens de dealer waar ik gister gesprek mee heb gehad.

is dit een product eigenschap.
een aangezien er dus meerdere last van hebben,zal vw hier niks aan doen,werd mij verteld.
best gaaf nieuwe auto,en dan rare geluiden,en dat hoort dan volgens vw.
moet toch niet gekker worden tegenwoordig.
 
morgen ff langs get bedrijf waar mn schroefsetje onder geplaatst was, ben benieuwd! nieuwe dempers maybe :roll: anders nieuwe auto kan niet dat vw er nix aan doet. Als ik iemand doodrijd doet men er toch ook wat aan niet? :mrgreen:
 
Ik herken het knakkende geluid ook, en heb bij mij gevonden dat het van de stoel komt. Bij mij aan de linker kant van de bestuurdersstoel, ter hoogte van de hoogte verstelling zit een plastic (afdek?)plaat die losschiet. Als ik hem vervolgens met de hand naar beneden druk klikt ie weer vast, en heb ik er weer een tijde geen last van.
 
@everyone
Nu begint het irritant te worden. Ik heb het zoals polofreak nu bij het remmen gehad en steeds vaker met het inveren, meestal net na een drempel en kuil in de weg.
Toch maar eens navraag doen bij de garage om te kijken wat ik/de dealer eraan kan doen. Als ik ergens allergisch voor ben, zijn het wel krakende/piepende geluiden in een auto!(en zeker in een nieuwe!) :)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
hier nog eentje, voor mijn gevoel links achter, wordt er ook echt gek van eerst dan gezoem rechtsachter en nu weer dit... Aarghh. Vanaf nu gewoon oude wrakken rijden dan weet je dat dat erbij mag horen maar dit is te gek voor woorden...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!