Km teller Polo 9n3 GTI

Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat deze toch niet in mijn polo komt:

Teller_GTI_01-1.jpg


forumprijs 150 euro

Jan
 
Ik heb m erin zitten ;) Maar je het is geen plug and play omdat je startblokkering in de tellerunit geprogrammeerd staat.

Ik heb beide units uit elkaar gehaald en de printplaten omgewisseld. Dan werkt het. Echter klopt de toerenteller niet meer en je km teller wijkt ook iets af.
 
Ik heb m erin zitten ;) Maar je het is geen plug and play omdat je startblokkering in de tellerunit geprogrammeerd staat.

Ik heb beide units uit elkaar gehaald en de printplaten omgewisseld. Dan werkt het. Echter klopt de toerenteller niet meer en je km teller wijkt ook iets af.

ik heb ze wel uit elkaar gehad maar er zit heel veel verschil in de twee printplaten. Mijn plan was het om hem in mijn tdi te zetten. denk je dat dit kan??
 
Ik heb m erin zitten ;) Maar je het is geen plug and play omdat je startblokkering in de tellerunit geprogrammeerd staat.

Ik heb beide units uit elkaar gehaald en de printplaten omgewisseld. Dan werkt het. Echter klopt de toerenteller niet meer en je km teller wijkt ook iets af.

@ Maik dat stond er bij hoor!! Ik heb vorige week wel weer teruggewisseld. Maar de naalden van de GTI teller en de kap met de geborstelde randen heb ik nu op de standaard teller gemonteerd. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!