Kleurcode wieldop

Hallo!

Iemand die misschien de kleurcode weet van de lak op deze wieldop?
Bij de mijne is de lak gaan loslaten door de hogedruk spuit en wou deze graag opnieuw spuiten.

Bedankt alvast!

-Ruben
 

Bijlagen

  • 2G0071455-15-inch-wieldoppenset-polo-1-605.jpg
    2G0071455-15-inch-wieldoppenset-polo-1-605.jpg
    71.2 KB · Weergaven: 11
Volkswagen  POLO AW  1.0 
Ik denk dat daar simpelweg gewoon geen kleurcode van is. Als je er 1 gaat spuiten word het optisch grof gezegd nogal lelijk, dus kan je net zo goed een nieuwe set halen. Of neem contact op met de dealer.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Bedankt voor de reacties! Wil m graag spuiten in de orginele kleur, goedkoper dan andere kopen. als iemand de kleurcode weet graag.

Weet niet wat een spuitbus kleur en 1 blanke lak kost, maar ik denk dat ik het win:


2g0601147a is het oem nummer, trek even een wieldop bij jou eraf en controleer het nummer.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!