janvandeaast
Lid
Mensen,
Dit zal mijn eerste post worden hier op het forum.
Afgelopen week heb ik mijn nieuwe 6R laten bestellen bij de locale dealer.
Het betreft een witte vijf deurs Highline met (bijna) alle opties, een aantal hieronder:
- Xenon (met dagrijverlichting)
- RNS315 inbouw
- Climatronic
- Opendak
- multifuncitonal stuur
- winterpakket
- park distance
- Verlagingset 25/30mm
- GTI velgen 17”
Nu gaan we het achterste stuk van het dak nog beplakken en de spiegels. Het dak omdat het voorste gedeelte glanzend zwart is door het opendak maar het achterste is dan nog wit.
Nu is de vraag wat voor kleur zwart moet ik kiezen? Ik heb de keuze voor glanzend zwart of mat zwart.
Het zelfde verhaal gaat voor de GTI velgen die zwart worden gespoten. Voorlopig heb ik de keuze gemaakt voor mat zwart.
Wat is jullie mening? Velgen mat en dak/spiegels glazend? Of alles glanzend zwart? Of alles mat zwart??
Groetjes Jan
Dit zal mijn eerste post worden hier op het forum.
Afgelopen week heb ik mijn nieuwe 6R laten bestellen bij de locale dealer.
Het betreft een witte vijf deurs Highline met (bijna) alle opties, een aantal hieronder:
- Xenon (met dagrijverlichting)
- RNS315 inbouw
- Climatronic
- Opendak
- multifuncitonal stuur
- winterpakket
- park distance
- Verlagingset 25/30mm
- GTI velgen 17”
Nu gaan we het achterste stuk van het dak nog beplakken en de spiegels. Het dak omdat het voorste gedeelte glanzend zwart is door het opendak maar het achterste is dan nog wit.
Nu is de vraag wat voor kleur zwart moet ik kiezen? Ik heb de keuze voor glanzend zwart of mat zwart.
Het zelfde verhaal gaat voor de GTI velgen die zwart worden gespoten. Voorlopig heb ik de keuze gemaakt voor mat zwart.
Wat is jullie mening? Velgen mat en dak/spiegels glazend? Of alles glanzend zwart? Of alles mat zwart??
Groetjes Jan