Kleur beplakking en velgen

Mensen,

Dit zal mijn eerste post worden hier op het forum.
Afgelopen week heb ik mijn nieuwe 6R laten bestellen bij de locale dealer.
Het betreft een witte vijf deurs Highline met (bijna) alle opties, een aantal hieronder:

- Xenon (met dagrijverlichting)
- RNS315 inbouw
- Climatronic
- Opendak
- multifuncitonal stuur
- winterpakket
- park distance
- Verlagingset 25/30mm
- GTI velgen 17”

Nu gaan we het achterste stuk van het dak nog beplakken en de spiegels. Het dak omdat het voorste gedeelte glanzend zwart is door het opendak maar het achterste is dan nog wit.
Nu is de vraag wat voor kleur zwart moet ik kiezen? Ik heb de keuze voor glanzend zwart of mat zwart.

Het zelfde verhaal gaat voor de GTI velgen die zwart worden gespoten. Voorlopig heb ik de keuze gemaakt voor mat zwart.
Wat is jullie mening? Velgen mat en dak/spiegels glazend? Of alles glanzend zwart? Of alles mat zwart??

Groetjes Jan
 
Welkom ;)

Gezien je 1e deel van het dak glanzend is zou ik het laatste stuk ook in glanzend laten plakken ;) En je velgen zwart?? Voor swinters?? dan mat als zomer dan glanzend!
 
Bas zei:
Welkom ;)

Gezien je 1e deel van het dak glanzend is zou ik het laatste stuk ook in glanzend laten plakken ;) En je velgen zwart?? Voor swinters?? dan mat als zomer dan glanzend!

Voor s'winters heb ik straks andere velgen (stock)
Wat betreft het dak, het was idd de bedoeling om deze glanzend zwart te beplakken samen met de spiegels...

Het is dus meer de vraag of de GTI velgen in glanzend of mat zwart moeten... :ugeek:
 
Johan zei:
ik zou dak en velgen alle2 glanzend doen!

Dsc00348re-1.jpg


Ik moet zeggen dat mat-zwart staat niet verkeers!!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!