Klep armsteun gebroken..

Tweak

Actief lid
359
70
31
Ik plaats het even hier zou niet weten waar anders. Helaas is de klep afgebroken van mijn armsteun. Nu heeft mijn vriendin meteen een nieuwe besteld bij Alie, die zelfs leer zou zijn.
Nou leer is het zeker niet, gewoon stof maar wel goede. Helaas past deze niet! Nu heb ik andere verkopers op Alie een bericht gestuurd van kijk de maten eens past die van jou wel? Krijg ik overal terug helaas past niet :/ terwijl in de titel en bij omschrijving staat Polo 6R. Is er iemand hier die weet welke wel past? Zie de fotos van de verschillende afmetingen.

Het probleem is dus dat de afstand van de "bolletjes" niet kloppen. Hierdoor valt hij telkens eruit bij het openen.
 

Bijlagen

  • alieklep.jpeg
    alieklep.jpeg
    193.7 KB · Weergaven: 33
  • klep.jpeg
    klep.jpeg
    298.8 KB · Weergaven: 32
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Je vindt ze wel, maar ze passen niet, de pootjes staan tekort uit elkaar.
Bedankt voor je aanbod, ik zal er even over denken.. Nu snap je natuurlijk dat deze vraag komt: Hoezo heb jij dan wel passende kunnen vinden? ;) ik neem aan dat je die ook via Alie of een andere chinese shop hebt ingekocht? Hij lijkt namelijk precies op die er nu op zit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Uiteindelijk lijken ze allemaal op elkaar toch? Je wilt toch niet een nieuwe deksel er op hebben die er niet op lijkt. Maakt niet uit waar je ze besteld, welke shop bij Alie of bij online bij een ander, ze komen uiteindelijk bij dezelfde groothandel vandaan. De pootjes passen niet, ze zijn te smal. De afstand tussen de bolletjes van de pootjes van mijn deksels is 7,8 mm. Die passen perfect voor € 29,95.

 
Laatst bewerkt:
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Dat is wat je persoonlijk mooier vindt, het is overigens geen echt leer. Je kan het nappa leer noemen, leder look. Leder look kan je afnemen met een doekje en is weer schoon, stof is lastiger schoon te krijgen. Ik gebruikte mijn armsteun alleen als opbergvak en hij bleef goed schoon. Als je het echt als armsteun gebruikt, zal die eerder vuil kunnen worden.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Wil ik net via MP er eentje bij je kopen is je pagina foetsie :( (ik krijg op internet echt niet de juiste gevonden) you are lucky =) kan je toch iets bij verdienen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 200PK DSG JDEngineering 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
@Tweak Zoek op armsteun deksel Polo, ik heb meerdere accounts, kijk even naar de woonplaats Houten. €25,00 bij afhalen voor forumleden. €30,00 incl. verzendkosten.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
als ik het me goed herinner heb je al een keer eerder zo'n armsteun gekocht toch?
Klopt, dit was een stomme fout van mij, heb altijd een geurtje in me armsteun in geval van nood, weet ik in ieder geval dat ik lekker ruik. Nu was deze op en ik had niet dezelfde, dus een ander uit de collectie gepakt en je raad het al, die was iets hoger, groter, noem het maar. Dus bij het dictaten vallen van de klep, werkte het flesje als ene kantelpunt en knak, 1 armpje gebroken. Nu ligt het flesje netjes in het dashboardkastje.
 
  • Leuk
Waarderingen: dov
61emsmfwz6L._AC_SL1055_.jpg

Heb deze fix al jaren geleden gedaan, niet kapot te krijgen!

 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!