klapsleutelsetje inbouwen in mijn nieuwe 6R met CV zonder AB

Heeft iemand eigen ervaring met inbouw in een nieuwe 6R en de werking van dit klapsleutelsetje van WenMar: http://www.wenmar.nl/klapsleutels/389-k ... -logo.html.
Ik heb dus een 6R (Bluemotion) bj2011 met centrale vergrendeling, zonder afstandsbediening.
Car-Secure zegt over hun setjes: "Is niet mogelijk voor het nieuwste model Polo ivm canbus!!!"

Heb hier gezocht maar kon dit niet vinden :? Volgens WenMar is dit setje toch al 200 keer ingebouwd in de nieuwe BM.

Ik wil graag weten
- hoe het setje van WenMar werkt (wat het doet en wat het niet doet) en
- of er bij het inbouwen problemen waren. Elektrisch schema heb ik.
 
Re: klapsleutelsetje inbouwen in mijn nieuwe 6R met CV zonde

Zijn klapsleutels zelfs nog een optie??? Onbegrijpelijk. Ik kan je helaas niet helpen. Wel heb ik een keer een aftermarket klapsleutel setje op men golf 4 gehad. Dit was echter waardeloze troep, na een paar maand was het klapgedeelte helemaal lam.
 
Is het je inmiddels al gelukt want ik ga er dit weekend ook mee aan de slag. Ik heb een Easyline zonder klapsleutels en ga exact hetzelfde setje inbouwen. Dus als je nog goede tips hebt!

edit:
Ik heb het klapsleutelsetje inmiddels al ingebouwd, werkt als een trein en een uurtje werk!
De HOW-TO volgt want alles uiteraard met de camera vastgelegd. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo AW Highline R-line 95pk  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!