Klapsleutels inbouwen! Nieuwe comfortmodule?

Khayma

Bekend lid
Heren!

Ik ben me een beetje aan het rondkijken omdat ik graag een klapsleutel wil hebben. Ik heb rondgegluurd en het blijkt dat ik een 6Q0 959 433 E comfortmodule nodig heb. Vervolgens bestel ik de klapsleutel en zou het moeten werken. Ik zit met een paar vragen.

1 - Vervallen mijn huidige comfort opties als ik een nieuwe plaats? Zo ja, kan ik die dan opnieuw activeren/inleren. Denk hierbij aan ramen sluiten en openen met sleutel en 3x knipperen etc.

2 - Moet de klapsleutel ingeleerd worden? Zo ja, hoe wordt dit gedaan? Met Vagcom (dus m.a.w zelf te doen) of moet de dealer dit doen.

Volkswagen  Polo 
Heren!

Ik ben me een beetje aan het rondkijken omdat ik graag een klapsleutel wil hebben. Ik heb rondgegluurd en het blijkt dat ik een 6Q0 959 433 E comfortmodule nodig heb. Vervolgens bestel ik de klapsleutel en zou het moeten werken. Ik zit met een paar vragen.

1 - Vervallen mijn huidige comfort opties als ik een nieuwe plaats? Zo ja, kan ik die dan opnieuw activeren/inleren. Denk hierbij aan ramen sluiten en openen met sleutel en 3x knipperen etc.

2 - Moet de klapsleutel ingeleerd worden? Zo ja, hoe wordt dit gedaan? Met Vagcom (dus m.a.w zelf te doen) of moet de dealer dit doen.

Als je Vagcom hebt kun je zelf in de labelfiles zien welke opties je kunt instellen. Als je zelf geen Vagcom hebt kun je toch de labelfiles bij Ross-Tech downloaden en dan moet je er achter zien te komen welke labelfiles voor jou relevant zijn. Met Vagcom doe je dat met autoscan.
De comfortmodule 6Q0 959 433 E bevat niet alle opties die je noemt.
Bijvoorbeeld 3x knipperen zit bij mij in de Central Electronics.
In labelfile 6Q0 959 433 E.lbl vindt je opties: sleutels wissen. sleutels inleren, auto-lock, auto-unlock, unlocking conformation beep, locking conformation beep, unlocking conformation blink, locking conformation blink, en alarm horn adjustment.
Je kunt in de labelfile van je huidige comfortmudule zien welke opties daar ingesteld kunnen worden, dus welke opties je eventueel moet inleveren.
Succes met de aanschaf en de inbouw.

Waarom bestel je gewoon niet een klapsleutelset die je zelf in kunt bouwen. Lijkt als 2 druppels water maar kost maar 30 euro!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!