Kimmiee :: 1998 Volkswagen Polo 6n

Hey kimmie jammer van je auto maar die auto die paddokingnr1 je liet zien ziet er wel goed uit en dan kan je al je andere spullen (verlagingsset etc.) gewoon weer installeren gewoon effe bieden.
nee heb je ja kan je krijgen ;)

Hier nogmaals de link http://forum.mypolo.nl/autos/7801-v...estone-1998-apk-t-m-02-2014-a.html#post135593

Ja ik had m al eens bekeken en een berichtje gestuurd (thanks paddokingnr1)
Ik zie wel of t wat word en anders staan er nog 100de polo's te koop dus komt wel goed.. :)

Ik rijd wel ff langs Nijkerk ;)
Hahaha tegen die tijd heb ik al wel weer een auto hoor.. dan rij ik wel achter je aan.. Stick Out Tongue
 
Ja ik had m al eens bekeken en een berichtje gestuurd (thanks paddokingnr1)
Ik zie wel of t wat word en anders staan er nog 100de polo's te koop dus komt wel goed.. :)


Hahaha tegen die tijd heb ik al wel weer een auto hoor.. dan rij ik wel achter je aan.. Stick Out Tongue

Ik zie nu pas dat je uit nijkerk komt dat is erg dichtbij er is een meeting de 26e als je voor die tijd een auto heb kunnen we achter elkaar aan rijden dan komt Xander gelijk mee ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!