Kiara's Polientje ^^

Hihi, nja wel, mss laat ik het wel zo
:roll:

Nja, deze velgen vond ik naast de Boavista's de mooiste... Maar je ziet de Boa's zo vaak... En ben hoe dan ook nog van plan er andere op te steken... En voor de Boa's was het ook iets meer dermee deze keuze... Vind hem wel erg hoog op zijn pootjes staan. Maar ze zeiden dat er de transportblokken (ofzoiets) nog vanonder moesten gehaald worden. :lol:
 
She's home!

Picca!

Had al om chrome plaathouder geweest, je ziet het niet zo heel goed maar maak nog enkele betere foto's als ik haar zelf eens netjes gewassen heb... Want ze stond erg smerig na een dagje rond toeren ^^

Klik

Ben erg tevreden met haar!

En heb ook het geluk om al bij degene te zijn met meegespoten grille...
Result1
Result2

Ipod installatie werkt ook netjes... Wel via het Multif. stuur beetje traag bij het skippen van een nummer maar voor de rest werkt het (nu nog) prima! :lol:
 
Ja heb nog meer foto's, als je op mijn vorig bericht op klik klikt :lol: ... dan kan je next doen enzo...
Maar zijn enkel pics van toen hij in de garage toegekomen was en van gisteren namiddag.
Als het ooit nog eens stopt met regenen hier maak ik eens een mooi setje Big Grin

Had er trouwens ook nog de instaplijsten laten insteken op het laatste moment. Was eerst van plan nog even te wachten maar kon het uiteindelijk toch niet laten :twisted: . Staat erg mooi!
Ga er zodra het droger weer is ook een foto van maken :!:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!