Kia Picanto 1.0 ISG Design Edition

Beste,

Zoals al eerder gemeld is mijn Volkswagen Polo 9n3 verkocht en heb ik hier een Kia Picanto 1.0 Design Edition voor terug gekocht en ik had de belofte gemaakt om nog even een fototje te plaatsen wanneer deze in mij bezit was en bij deze:

16730d3.jpg


Wat slechte foto helaas maar is even snel genomen ik zal even een kleine beschrijving toevoegen:

Het is dus een Picanto Design Edition dit betekend dat deze er iets anders uit ziet dan de reguliere Picantotjes deze heeft wat 15" velgen beschikt over wat leuk interieur verlichting met rood en witte accenten kunstlederen innoskin bekleding en nog meer van die leuke detail dingetjes. Auto is nieuwgekocht bij Kooijman in Utrecht helaas heb ik geen nieuwe kenteken platen erop gehad omdat de auto al eerder op kenteken stond dan dat de nieuwe kentekens er waren de auto is nu 2 weken oud en heeft nu 950 kmter gereden. Dat Kia overkomt als een 'goedkoop' plastic botsauto is overigens niet meer waar de auto voelt erg degelijk en de keuze tussen een VW Up! en deze Picanto was eigenlijk snel gemaakt zowel qua rij eigenschappen als qua uitrusting en dergelijke..

Motorinhoud: 1000cc
Bouwjaar: 2013
Uitvoering: Design Edition
Opties: Rondom LED verlichting, LED Dagrijverlichting, Elektrische inklapbare buitenspiegels, Airco, Start-Stop Systeem, Lederlook bekleding, Cruise-Control, Stuurwiel bediening Audio, Parkeer sensoren (Ja in een picanto Big Grin), Verlichting dat automatische schakelt, In hoogte verstelbare voorstoelen, OEM Radio (Die wel echt crappy is..), Warmte werend glas,

Volgens mij wel aardig compleet zo.

Wie weet ooit weer een VW maar dit bevalt me heel goed Big Grin
 
Leuke wagentje, Michael! Staat ook mooi, dat rode accent in de grille bij de kleur van de lak. En de rode bekleding staat super icm de kleur van de lak! Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!