KevinvB :: 2010 Volkswagen Polo 1.4

Hoi,
Ik ben Kevin, 19 jaar oud en mijn beroep is vrachtwagen chauffeur.
Ik ben sinds gisteren de trotse eigenaar van een Volkswagen Polo uit 2010 met 95.000 op de teller.

Hiervoor had ik een Peugeot 206, waar ik in de interieurverlichting rode leds had zitten, ik wilde deze gisteren ook in de leeslampjes van mijn Polo gaan zetten, maar hoe ik ze er ook indeed, ze deden het niet. Heeft iemand hier ervaring mee?

Verder dacht ik dat ik ook bochtverlichting had, maar gisterenavond brandde dat ook niet.
 
Bedankt voor de reacties!

@Robbie, idd rooie lampen hoort erbij. Heb ze al omgedraaid, maar als ik ze er tegenaan druk branden ze, en als ik ze er in druk, zodat ze dus blijven zitten gaan ze uit. De normale lampen blijven daarintegen wel branden als ze er normaal in zitten.
 
Gelukkig heb ik de lampjes met behulp van een collega kunnen laten branden, was inderdaad het probleem wat Robbie zei.

Ik heb nu led strips in bestelling, deze wil ik onder bij de voeten maken, mijn collega en ik willen deze op de draden van de 12v aansluiting maken, dit heeft hij zelf ook gedaan bij zijn auto, is dit aan te bevelen bij de polo?
 
Hé Kevin,

Heb in mijn Polo 9n 2003 de LED 's aangesloten op de wisselstroom van de radio (Rood). Werkt tot nu toe prima. 12v zou gewoon moeten werken, maar denk niet dat je die dan ook nog kan gebruiken als oplader.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!