Kever en New Beetle van AthoS

Naast de Polo ben ik tevens eigenaar van:
817321706_5_YQFM.jpeg

532634363_5_0Fi5.jpeg

787502707_5_0z5e.jpeg

787503034_5_WX9c.jpeg


Kever is een '72 teruggebouwd naar '68.
Verlaagde assen en versmalde vooras. Hij is menierood met beige van kleur en dit alles is mat. 1300AB blok wat lekker net de 1:10 haalt qua verbruik. Auto is rond 2007 body-ff gerestaureerd door de vorige eigenaar. Verbouwcredits niet voor mij maar des voor de vorige eigenaar -Jens!-.

New Beetle is een 2.0 met het blok uit de Golf III GTI.
18'' Ronal Aero, caractere onderlip voor, Leon FR (2009) interieur, greenwind luchtfilter, RVS uitlaat op maat gemaakt en weggewerkt in de achterbumper op de plek van het mistachterlicht en achteruitrijlicht, Lupo 3L stuur, KW schroefset, uniek lederen schuifdak (voor zover bekend de enige...in europa), audi TT versnellingpook en luchtroosters in dashboard, etc, etc.

Maar natuurlijk heb ik de Polo BM uit 2007 omdat ik zo graag milieubewust auto rij...... Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!