Keuring verlaagde voertuig in belgie

Ik ben een paar weken geleden ook naar de keuring geweest en mijn auto heeft ook minder dan 100.000 km en was er van de eerste keer door.
maar ik mag volgend jaar gewoon weer opnieuw gaan hoor. ;)
ik denk dat je gewoon volgend jaar terug mag gaan.
 
Verschiet daar niet van dat ze u proberen op te lichten op de keuring. Mij hebben ze het ook proberen te lappen met de ibi. Moest bijbetalen voor een versterker van 400W...

Een collega van mij overlaatst ook, tuning rapport op een volledige standaard hyundai i30... Scheelt mss maar een 6euro, maar als ze dat bij iedereen gaan doen...

Terug naar het keuringstation en gaan reclameren (dat je toch tenminste de rede weet waarom ze u maar 1 jaar geven).
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Belgie keuring
Vandaag keuring geweest voor de eerste maal.
30048km op de teller.
2 documenten gekregen beiden groen
op het een staat vroertuig voldoet volgens de eisen met er bij niet origenele uitlaat wel met bijhorenden attesten - Voldaan.
op het andere Niet origenele veranderingen Tuning

Dus beide documenten groen en see you at 2016 zijden ze.

ze vroegen wel als hem verlaagd is geweest, en als de koplampen origeneel waren dus ze konden niks zeggen of echt vinden :lol:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!