Kentekenverlichting demonteren/monteren.

Hallo,

Ik heb een vraagje (voor ik iets kapot maak). :oops:
Ik heb kentekenverlichting gezien met LED's en die wil ik bestellen en monteren.

De vraag is hoe haal ik de originele er uit zonder mijn achterbumper te beschadigen?
Zie wel schroefjes zitten maar dat is volgens mij alleen om het glaasje los te halen.
 
Er zitten 2 schroefjes per lampje, als je die eruitdraait kun je het glaasje waar ook het lampje ingeklemt zit eruit pakken en zo je lampjes verwisselen. Wil je de complete unit verwisselen dan moet je deze nadat je het glaasje en lampje hebt verwijderd eruit wippen met een platte schroevendraaier en de stekker loskoppelen.

Meer kan ik je er niet over vertellen. suc6 ermee.
 
nou ben ik ook heel benieuwd want had er eerst losse ledlampjes in zitten maar die gingen iedere keer kapot en dus ben ik weer teruggestapt op de oude gloeilampjes

voor heb ik trouwens wel ledlampjes erin zitten voor het stadslicht en het dimlicht zijn xenonwhite lampen van philips.
 
Het is gelukt...ze zitten erin.

Dit is het komplete armatuurtje:
FotoCKHWTWXR-1.jpg


En zo ziet het eruit als ze branden:
Foto6AJNCEGJ-1.jpg
 
hmmm mijn garage houder heeft recent idd ook al die lampjes vervangen (tijdens APK, bleek dat ze beide doorgebrand waren)...

Misschien dit ook maar eens halen en erin prikken xD
 
Hoe ziet het licht van zo'n unit eruit dan?

Bij mij met enkel ledlampjes ziet het er zo uit:
[resize=600:1rmrmqxb]http://img.photobucket.com/albums/v678/starskythe1st/polo/IMG_9726.jpg[/resize:1rmrmqxb]

In het echt is het minder licht.. Wel zo wit ongeveer

Ik heb er 17,50 euro voor betaald. Vond zo'n unit setje toch nog wel vrij prijzig..
 
Ik zal binnenkort eens een foto maken van mijn kentekenverlichting. Zo te zien op jou foto is de mijne ongeveer even fel, maar je zegt dat het in de werkelijkheid niet zo fel is? Ik vind iig de mijne feller dan de originele verlichting... En uiteraard ook wit Big Grin
 
Oké... Komt door t maken van de foto ;). Als de letters maar in het echt goed zichtbaar zijn. Denk dat qua lichtopbrengst dat zowel de lampjes of units hetzelfde zijn. Alleen een unit is duurder, maar makkelijker te monteren dan dat je losse ledjes in je huidige units inbouwt.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!