Kentekenplaathouder MyPolo.nl

hallo

Een idee .
Er is wel een sticker in omloop maar misschien een idee voor ?

Een kenteken houder met de tekst onder in ( ipv dealer of garage gegevens ) My Polo.nl

Als je een polo ziet geparkeerd met deze kentekenhouder , He die is lid van de club

dennis

ps De evt extra marge van maken en verzenden , Kunnen gebruikt worden voor onderhoud site
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
hallo

Een idee .
Er is wel een sticker in omloop maar misschien een idee voor ?

Een kenteken houder met de tekst onder in ( ipv dealer of garage gegevens ) My Polo.nl

Als je een polo ziet geparkeerd met deze kentekenhouder , He die is lid van de club

dennis

Als de polo lid is van het forum zal je ‘m vast wel herkennen Stick Out Tongue
Wel een leuk idee
 
Volkswagen  Golf 7 DSG  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
€20? Je kan ze p.s. Voor 10 laten mij maken? Ik plak ook liever niets op de auto maar dit zou ik tof vinden! En altijd goed om de site te steunen ;)
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 105pk TSI DSG7 
Ik weet niet of leasemij's daarmee akkoord zullen gaan!
Waarom zouden die daar iets van vinden als jij een kentekenschildje met andere tekst wil hebben?
Ik heb mijn Golf GTE toen der tijd laten verlagen bij TCL met spacers er op, en voorste ramen geblindeerd, kentekenschildje zonder reclame. auto ook zo ingeleverd niets van gehoord :mrgreen: niet te bang wezen hoor zeker niet om een kentenschildje
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik heb dit een tijdje terug al eens bekeken, maar was toen niet heel veel animo voor.. wat zouden jullie er maximaal aan uit willen geven incl. verzenden? Dan kan ik even kijken hoeveel ik er moet bestellen om op zo'n bedrag uit te komen en of dat dus haalbaar is..

Gaat dan wel sowieso alleen witte tekst worden!
2 stuks rond de 20eu? Ik heb ook liever een sticker op de kentekenplaathouder dan op de achterruit!
 
Volkswagen  Golf 7 DSG  1.6 TDI 
Kunnen niet gewoon kentekenhouder stickers gemaakt worden? Plak je over je dealer/lease.. klaar! Goedkoper ook. Alleen jammer als je een houder hebt zonder reclameregel Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!