Ken's polo 9n3 trendline - Crash

Ik heb maar een week in het ziekenhuis gelegen. Maar wel 2 maanden in de rolstoel... Mivw denk ik niet. En andere Polo ook niet denk ik. Het is tenslotte enkele duizenden euros dat tegen de muur kleeft. Aangezien dat ik vlak bij men werk woon, denk ik dat ik een oldtimer ga kopen, men grote droom is een golf 1 gti (als ik dat mag zeggen hier :))
 
Zo ik lees dit nu pas, als ik de foto's bekijk sta ik er van versteld dat je nog leeft! Qua oorzaak zit ik te denken aan een put in het wegdek? dat heb ik ook al eens voorgehad, ik had mijn stuur redelijk los in de hand, ik reed in een put(zoals wel vaak hier met dat wegennet dat op niets trekt in belgië) en mijn stuur sloeg ineens vol naar de zijkant, kon gelukkig wel snel reageren en corrigeren dus was niet zo erg, maar dat zou het dus kunnen geweest zijn :) Veel beterschap nog en goed herstel!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!