Ken's polo 9n3 trendline - Crash

Ik ben Ken uit Beerse (Antwerpen)
Ik heb sinds 2 maanden men polo en ben er zeer tevreden mee.
Ik heb hem origineel gekocht en ondertussen al wat veranderingen gedaan.

9n3 (2005) 1.4 benzine trendline 65000 km
kleur: magic pearl black
opties:
-blaupunkt navigatie (niet tevreden mee, stuurt mij altijd van de autosnelweg)
-14 inch alu velgen
-airco
-cenrale vergrendeling met klapsleutell

veranderingen:
-originele vw highline gril
-audi parabool velgen 17 inch met 205/40/17 banden
-privacy shades

plannen dit jaar:
-verlaging
-andere headunit

26132210150232088398652-1.jpg


26134210150232089273652-1.jpg


26435210150232413418652-1.jpg
 
Re: Ken's polo 9n3 trendline

hallo Ken welkom op het forum je polo ziet er goed uit en je hebt nog leuke plannen
wat betref de navigatie is het misschien de insteling vermijd snelwegen ??

groeten ger
 
Re: Ken's polo 9n3 trendline

Bedankt! Ivm de navigatie, het is een travelpilot e2 die als optie bij de polo kwam. Aangezien het maar iets prehistorisch is, heb ik maar 1 route-optie nl de verhouding tussen kort en snel.
Heb hiermee al wat zitten spelen maar hij blijft snelwegfobie hebben. Big Grin
 
Re: Ken's polo 9n3 trendline

Welkom op het forum. Die parabooltjes staan altijd goed!
Weet je al wat voor verlaging je wilt?
Welke navi van blauwpunkt heb je in de polo? De MFD1?
Wellicht de handleiding downloaden? Ik heb zelf ook de MFD1, wellicht dat ik eens kan kijken waar het in het menu verborgen zit.
 
Re: Ken's polo 9n3 trendline

Bedankt! Ivm met de navi: in de post boven de uwe heb je meer uitleg, het is geen mfd1.

Ik zou graag een vaste verlaging willen ivm met de keuring.
Heb ooit op een puma een regelbare gehad van weitec en daar was ik niet tevreden van, op kasseien leek ik wel een rijdende triangel.
Dus geef mij maar een vaste, ik ben al naar een paar bandenboeren geweest en die kunnen maar tot -30mm gaan. Dat lijkt me wel wat weinig.
Elk jaar ombouwen is voor mij geen optie dus nog even wat rondhoren.
 
Re: Ken's polo 9n3 trendline

Als ik u was zou ik toch voor een schroefkitje gaan, een AP ofzo. Heb ik ook onder mijn Polo steken (ook in combinatie met 17'' velgen op 205/40). Meer dan content van.
Geen idee van waar je bent, anders zou ik zeggen rij eens mee en zie wat je er van vindt. ;)

Edit: Had weer is te snel gereden. Zie da ge van A. zeit. :)
 
Re: Ken's polo 9n3 trendline

Big Grin Toch bedankt voor je voorstel.

Heb net eens naar een AP schroefset zitten kijken en de prijs valt wel mee.
Heb je die met montage-attest ivm de keuring?
 
Re: Ken's polo 9n3 trendline

close thread

[resize=640:2ydnpa6f]http://www.image-share.com/upload/1212/228.jpg[/resize:2ydnpa6f]

Ben er wel levend uitgekomen: rug, schouder, heup, ribben,...gebroken en gescheurde lever en long. Blij dat ik met een volkswagen reed!
 
Re: Ken's polo 9n3 trendline

[resize=640:1ybwej2i]http://img850.imageshack.us/img850/4539/11122011044d.jpg[/resize:1ybwej2i]

De rechterkant van de auto stond tegen men schouder, daarmee is heel men rechtse zijde van men lichaam gebroken. Ik kon er nog net in zitten (gebukt) heb ook een naaiwonde over heel men hoofd van het dak. Maar uiteindelijk is het heel gemakkelijk om het allemaal een plaats te geven. Een leven is veel belangrijker dan een wagen, ben ook heel blij dat er niemand bij was.
 
Controle verloren over het stuur en tegen een huis aangereden. En nee, ik reed niet te snel. Ik reed 70 zoals aangegeven en had ook niet te veel gedronken. Het is voor mij een even groot raadsel als voor jullie. Stuur draaide ineens een andere richting uit...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!