Voorstellen Kemy6R

Goedenavond beste leden,

Bij deze wou ik mezelf even voorstellen, aangezien het anders bij stiekem meelezen van topics blijft, lijkt het me wel netjes om even een introductie te doen.

Mijn naam is Kemy, 21 jaar oud en ik kom uit Arnhem. Sinds 2 weken weer voorzien van een Polo 6R 1.6 TDI. Helaas dit keer geen ‘volle’ uitvoering maar een Trendline met alleen climatecontrol ‍♂️.

Natuurlijk ben ik zoals vele een liefhebber en wordt deze nog aangepast naar mijn smaak en wensen.

O.a:
-Armsteun monteren
-Cruise control inbouwen
-Verlichting upgraden
-Leuke velgen
-Leuke spoiler/lipje

Voor nu is het nog een standaard ding, wel met een beetje ervaring (240.000 KM gelopen). Maar motor loopt prima.

Dat was het een beetje :)

Ik wens iedereen nog een fijne en gezonde 2021.
 

Bijlagen

  • 48AA5C45-CCE7-42F0-AB9B-9F2D031A14A5.jpeg
    48AA5C45-CCE7-42F0-AB9B-9F2D031A14A5.jpeg
    88.1 KB · Weergaven: 26
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Welkom, ik heb mijn 1.6 tdi ook gekocht met de trendline uitvoering, er zat letterlijk geen een optie op, zelfs geen ESP.
Spiegels niet in kleur, handgrepen van deur niet in kleur.. etc..
Heb later alles omgebouwd wel leuk werk haha.
Veel plezier op het forum!
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: Kemy6R
Welkom, ik heb mijn 1.6 tdi ook gekocht met de trendline uitvoering, er zat letterlijk geen een optie op, zelfs geen ESP.
Spiegels niet in kleur, handgrepen van deur niet in kleur.. etc..
Heb later alles omgebouwd wel leuk werk haha.
Veel plezier op het forum!
Hahaha, ja echt balen.. Ik had vorig jaar een Highline met letterlijk alles behalve panorama dak. Maarja helaas kan je niet altijd goed scoren :)

Ik heb gelukkig nog wel spiegels, handgrepen in kleur en dat nare start-stop haha.

Maar komt goed, lekker veel thuis nu met corona dus gewoon hobby’en.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!