KasimPasha :: 2011 Volkswagen Polo Bluemotion

Ik ben er ook super blij om lid te zijn van MyPOLO!

Wat ik nog wil is een RNS 510, alleen heb ik geen zin om na een week bij Carglass op bezoek te gaan voor een nieuwe ruit en van alles moet regelen met de verzekering.
Het laten plaatsen van een RNS 510 duurt misschien een uurtje, er uit halen 2 minuten werk :)

Ik wil ook de mistverlichting veranderen, ik ben gisteren bij een zaak geweest bij mij in de buurt en het zou mij €72,- kosten voor een paar lampjes!
Ik ben dus nog wel op zoek naar H8 Osram verlichting :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
gelijk heb je..
ik heb al 7 maanden lang rns 315 in de auto niks aan de hand, 3 dagen geleden vervangen met een rns510
3x raden vandaag smorgens ruit ingeslagen weg navi da word nie meer doen dus Stick Out Tongue
10009303_10202578590939042_1281487790_n.jpg
 
Wat vervelend man!
Ik hoop dat je wel voor diefstal verzekerd bent?
Dit is nou ook de reden waarom ik dit niet in mijn auto wil.
Je zou maar net naar je auto lopen en ze bezig zien in je auto, maar dat geluk hebben wij helaas niet :-x
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!