'Kapot' achterlicht

IbifaHo

Bekend lid
3,552
620
193
Heb nu weer een probleempje met mijn achterlicht.
Het onderste lampje van de 'circel' (dus het gewone lichtje) brand soms niet, soms wel.
Er zit ergens een slecht contact, want als ik bvb aan de hendel trek op de koffer open te doen brand het lampje dan ineens door de 'schok' van aan die hendel te trekken. Ook een heeeeel klein tikje tegen het achterlicht en het brand weer.

Heb al alles eens uitgehaald, maar ik heb geen idee waar het slecht contact zou kunnen zitten, kabel, voetje van de lamp,...

Iemand ook dit al eens voorgehad, of een idee heeft waar het slecht contact zou kunnen zitten?

Thx! :)
 
Heb al tot 2 maal toe een nieuw lampje erin gestoken, de eerste keer dacht ik van ja kan gebeuren, maar met het 2e lampje was het na een week ook weer van hetzelfde.
Lampje zit er ook goed in gedraaid, daar had ik idd ook eerst aangedacht.

Ik ga nu wel eens het lampje van RA LA steken. Dan kan ik al eens zien of het aan het lampje licht ofniet.
 
Het was dus toch het lampje! Had het (werkende) lampje van linksachter eens rechtsachter gestoken en het (soms-werkende) lampje rechts. Toen ik dan 's avonds vertrok was dan dus het rechtse dat niet brandde dus wist ik genoeg.

Ofwel dus dikke pech gehad dat die lampjes in de winkel oid al eens waren gevallen, ofwel door het feit dat het lampjes van het huismerk van Auto5 was aangezien de merklampjes uitverkocht waren. Heb er nu terug van Phillips ingestoken!

Ik voel mij nu zo dom dat ik dat niet vroeger gecheckt heb :oops: .

Johan, had het idd vergeten in de eerste post te zetten, miscusi! :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!