kapjes voor op het stuur

hey mensen ik heb voor me bm een setje mf stuur knoppen gekocht
maar gaat me volgens mij wel wat duurder denk ik.....

is de bm voorbereid voor mf knoppen of moet ik nog een control unit voor in het stuur erbij kopen?
en komt er miss wel meer bij??
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: kopjes voor op het stuur

Gefeliciteerd met je aankoop! Zal een mooie toevoeging zijn;)

En wat je nog nodig hebt is, een passende airbag en een stuurkabel voor de knoppen;)
Verder kan het gewoon ingeleerd worden in je bcm

Edit, ik lees verkeerd, dat gaat volgens mij niet zo direct passen op een niet mf stuur :oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
Eerlijk gezegd weet ik niet of die mf knoppen gaan passen in een polo stuur :roll:
hoe ik ze zo kan identificeren komen ze van een dergelijk stuur als dit:
DSC_0708JPG-1.jpg

(bron:VWForum.nl • Toon onderwerp - Multifunctioneel lederen stuurwiel Golf 6 enz. • Volkswagen Onderdelen te koop - Multifunctioneel lederen stuurwiel Golf 6 enz.)

Maargoed, ik kan het niet met zekerheid zeggen.
Qua stuur unit, die is als het goed is niet aanwezig in het stuur, maar als je in staat bent om even onder je airbag te kunnen kijken zou dat wat opheldering geven.
 
VW  6R  1.2TDI 
Gewoon Jan heeft gelijk met deze losse knopjes kan je helaas niks dat komt omdat je een mf stuur met bij passende airbag nodig hebt de maat voering is anders omdat er ook nog een klein interface in je stuur zit bij een mf stuur
Als je een mf stuur wil kan je deze het beste compleet met airbag kopen
Dan dien je nog 2 draadjes te trekken en evt je bcm nog coderen
Grt Donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!