Voorstellen KaKo Polo GTI - Polo 6R GTI

Beste autohelden!

Allereerst wil ik me even voorstellen.
Ik ben Karel 24 jaar en woonachtig in Opmeer.
Ik ben nog niet zo thuis in de wel bekende forums, dus hoop dat dit goed gaat en jullie mij kunnen helpen:)!
Mijn rns310 van mijn polo 6r gti uit 2012 werkt niet helemaal naar behoren. Als ik mijn auto start werkt alleen het programma waar de auto mee geëindigd is. Dus als ik als laatst radio heb geluisterd, dan werkt de radio en als ik als laatst muziek via bluetooth heb geluisterd staat hij op bluetooth. En dat werkt dan ook gewoon. Helaas werkt de rest van het bedieningspaneel helemaal niet. Hij reageert nergens op.. Na een minuut of 5 a 10 doet opeens alles het weer en kan ik de rns310 weer 100% gebruiken.. Ik snap er helemaal niets van. Kan er ook niets van vinden op het internet. Ben toevallig wel naar de VW dealer geweest om te kijken of er een eventuele update beschikbaar was maar alleen de navi kon worden geupdate. Er werd mij bij de vw dealer verteld dat dit een vaker voorkomend probleem was en dat er een nieuwe in geplaatst moest worden voor €1850! Dit lijkt mij toch echt te gek voor iets wat het nog doet.. Ik hoop heel graag dat jullie mij verder kunnen helpen!

Lang bericht maar dan weten jullie ook dat ik het een en ander al heb ondernomen.

Mvg
Karel
 
Vw  Polo 6R  GTI 
Mbt het probleem van de radio, daar gaan we verder in het andere topic:

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!