Kabeldoorvoer polo aw

Goedenavond Heren,

Ik heb een match 5 kanaal met DSP versterker gekocht, deze kan normaal gesproken achter de radio worden aangesloten alleen om het maximale eruit te halen zal ik toch een plus kabel moeten trekken. Ik heb al even gekeken, veelal zit er wel een doorvoer achter het koppelingspedaal, alleen nu zie ik hier niks zitten.

Heeft iemand een idee waar ik de kabel netjes na binnen kan werken?

Alvast bedankt.
 
Volkswagen  Polo Aw1 highline  1.0 TSI 95pk 
Komen de Match DSP's niet ook met een voertuig specifieke quad-lock adapter die je inbouwt, net zoals de Helix sub?
Klopt, maar de match m5dsp mk2 heeft de mogelijkheid om het vermogen te vergroten van 4x35 watt rms naar 4x60 watt rms. Als je dat wil moet je een plus kabel trekken vanaf de accu. Ik haal binnenkort de paravaan eraf. Wat ik zo al kon zien, zit er aan de bijrijderskant geen doorvoer bij een Polo aw.
 
Volkswagen  Polo Aw1 highline  1.0 TSI 95pk 
Klopt, maar de match m5dsp mk2 heeft de mogelijkheid om het vermogen te vergroten van 4x35 watt rms naar 4x60 watt rms. Als je dat wil moet je een plus kabel trekken vanaf de accu. Ik haal binnenkort de paravaan eraf. Wat ik zo al kon zien, zit er aan de bijrijderskant geen doorvoer bij een Polo aw.
Oh gaaf! Dan is het zeker de moeite waard om een extra kabel te trekken. Wellicht kan je hier eens te kijken:

Dit zijn de werkplaatshandleidingen. Zijn sowieso handig om bij de hand te hebben bij het verwijderen van de interieurpanelen. Weet je precies waar alle clips zitten en welke kant je op moet trekken om ze los te maken.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: DaaNiuM, MDV en Sal
Komen de Match DSP's niet ook met een voertuig specifieke quad-lock adapter die je inbouwt, net zoals de Helix sub?
er is inderdaad een type van Match die direct op een Helix aan de sluiten is. en daardoor via laptop volledig naar wens in te stellen maar er is een prijskaartje aan verbonden :cool: ;)

 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Oh gaaf! Dan is het zeker de moeite waard om een extra kabel te trekken. Wellicht kan je hier eens te kijken:

Dit zijn de werkplaatshandleidingen. Zijn sowieso handig om bij de hand te hebben bij het verwijderen van de interieurpanelen. Weet je precies waar alle clips zitten en welke kant je op moet trekken om ze los te maken.
Bedankt voor de link, ga dit eens rustig bekijken.
 
Volkswagen  Polo Aw1 highline  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!