Kaartupdates Navigatie

Ik heb een RNS315 in mn polo laten bouwen. Had in mijn ogen wat voordelen tov de 310. Nu rij ik vanochten naar Dongen vanuit Roermond en tot mijn verbazing was mn RNS315 niet op de hoogte van de actuele situatie rondom Eindhoven (fly-over, etc.). Dat is toch al een hele tijd zo.

Blijkt dus dat er gewoon "oude" kaarten in mn navigatie zitten. En dat in een auto van halverwege 2011!!

Naar m'n leverancier gebeld en even later wist deze me te melden dat ik een update tegoed heb. Hij kon me niet vertellen wanneer deze was, maar alles wordt dan kostenloos bijgewerkt.

Wat zijn jullie ervaringen hierin? Geldt dit ook voor de 310/510?
 
ik heb ook het idee dat de RNS310 echt freaking outdated kaarten heeft...volgens mij rijden we echt nog met kaarten van begin 2010 rond...in tussen tijd al die actuele situaties ziet die dus niet...hoe kun je eigenlijk deze kaarten updaten (dus niet via die CD shit enzo...) zijn deze dingen niet ergens via nieuwsgroepen binnen te pompen?
 
KYC zei:
ik heb ook het idee dat de RNS310 echt freaking outdated kaarten heeft...volgens mij rijden we echt nog met kaarten van begin 2010 rond...in tussen tijd al die actuele situaties ziet die dus niet...hoe kun je eigenlijk deze kaarten updaten (dus niet via die CD shit enzo...) zijn deze dingen niet ergens via nieuwsgroepen binnen te pompen?


dat is mogenlijk heb toen de tijd ook voor de audi a6 bouwjaar 2008 nieuwste kaarten geregeld..... werkte perfect :mrgreen:
 
Ik heb alle kaarten van 2011 versie 3! uiteraard zelf geregeld, want bij vw kreeg ik ook de 2010 benelux versie... Werkt prima, heb alle europese landen en draait via mn sd kaart.
 
ik kreeg bij levering van mijn polo cross 1.2 TSI-DSG in mei ook
de V 2 benelux terwijl V 3 in maart was uitgekomen konden ze deze niet leveren ,heb via internet V3 gekocht ,maar daar staat ook niet alles recend op
delen van utrecht kent hij niet wel de aanpassingen van de A2 deze staan er goed op
 
Jup, hier ook alle 2011 (V3) kaarten van het Internet gehaald en met CDRWIN op 1x speed gebrand. Werkt perfect, alle kaarten zijn nu geïnstalleerd op mijn RNS Big Grin

Heb echter rond eindhoven nog niet kunnen testen. Daar kom ik niet zovaak Stick Out Tongue
 
suvtje zei:
KYC zei:
ik ga ook even searchen dan Stick Out Tongue...2011 kaarten ff binnenpompen ;)


SUCCES ik hoor het wel of het gelukt is :cool:

inmiddels heb ik ze ook allemaal binnengepompt Alpen, Benelux, France, Iberia, Italia, UK, Germany...er is ook nog een image die Verbindungsstrassen V3 heet?
ik heb er eentje geinstalleerd op me SD kaart in me RNS310 (Benelux V3) en dat werkte ook met CDRWIN op 1x speed gebrand. :mrgreen:

Ik zou gewoon alles via nieuwsgroepen binnenhalen...dat werkt gewoon...
 
volgens mij moet je ze één voor één installeren via je RNS310 systeem...mijn rit naar me werk is altijd 1 uurtje dus als ik gewoon 1 cd per rit doe (heb er hier 8 liggen >_<) dan moet ik ze wel snel erop knallen zonder dat je onnodig tijd doorbrengt in je auto Stick Out Tongue

kopieren van CD naar SD via je PC gaat volgens mij niet werken...je moet ze echt kopieren via je RNS310 systeem

naja ik zal die Verbindungsstrassen V3 ook maar installeren can't hurt Stick Out Tongue...belangrijkste is denk ik toch wel dat ik Duitsland en Frankrijk heb want ik wilde wat tripjes plannen daarnaartoe...dan is het wel fijn dat je 2011 V3 up-to-date kaarten bij de hand hebt :mrgreen:
 
Als je alle landen al op je cd hebt, moet je de major roads niet er op zetten. Simpelweg omdat je alle landen al hebt dan en omdat er tal mensen zijn die een storing krijgen als ze alle landen + major roads hebben. Gewoon een tip, neem t van mij aan ;)
 
Vraagje, ook ik ben aan het installeren geslagen. Maar nadat ik benelux en frankrijk erop had gezet, kon ik niet naar Parijs navigeren. Hij gaat de route berekenen en zegt dan vrij snel dat dit niet kan. Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!