Kaartjes of kleine flyers maken voor reclame

Hallo admins en leden,

wellicht is het een optie om door iemand met grafisch inzicht een kleine flyer te laten maken die de leden zelf kunnen uitprinten en in de auto kunnen leggen.
Als ze dan een potentiële Polo tegenkomen kan deze flyer onder de ruitenwisser gelegd worden om zo meer leden te werven.
Wat vinden jullie van het idee?
 
wat er op mijn vorige club werd gedaan was een a4 (met plastic laag erop) achter de voorruit. Daar stond op Clubnaam (website naam) en alle gegevens van de standaard auto + de aanpassingen van dat specifieke model. Ik kijk ff of er iets van kan vinden.

groet daniel
 
audi  A1  1.2 TFSI (135 pk) 
Daniel zei:
wat er op mijn vorige club werd gedaan was een a4 (met plastic laag erop) achter de voorruit. Daar stond op Clubnaam (website naam) en alle gegevens van de standaard auto + de aanpassingen van dat specifieke model. Ik kijk ff of er iets van kan vinden.

groet daniel


Als ze dan een potentiële Polo tegenkomen kan deze flyer onder de ruitenwisser gelegd worden om zo meer leden te werven.

Wat jij bedoelt is iets anders.

@Johan: Ik wil me wel wagen voor een flyer hoor, gezien ik ook bezig geweest ben met dat andere.
 
A6 formaatje is net iets groter dan een visitekaartje... De helft van A5.. ik ga van de week wel eens wat maken en ik houd jullie op de hoogte.

Ik kan al aan 1000 stuks komen voor 35 euro incl btw. Dan heb je dubbelzijdig bedrukt, full color, schoongesneden kaartjes. Mooi toch :)?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!