kaarten voor de rns

goedeavond

binnenkort krijg ik een rns 315 met bleutooth..
nou zitten de kaarten bij deze blijkbaar intern.

vaak zie dat west of oost europa erbij zit..
maar nu ga ik juist regelmatig naar Frankrijk,Spanje en Denemarken, deze vallen niet onder de kaarten van west of oost europa..

bestaan er ook kaarten voor heel europa?

bedankt!
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
Hoi,
Ik de laatste nieuwe update van West Europa. Frankrijk, Spanje en Denemarken staan hier gewoon bij hoor. 1 kaart voor heel Europa is er niet. Deze moeten inderdaad op de harde schijf geladen worden vanaf een sd kaartje. Laden duurt ongeveer 2 uur. Daarna kan de sd kaart niet meer op een andere navigatie geladen worden.
Succes.
 
Hoi,
Ik de laatste nieuwe update van West Europa. Frankrijk, Spanje en Denemarken staan hier gewoon bij hoor. 1 kaart voor heel Europa is er niet. Deze moeten inderdaad op de harde schijf geladen worden vanaf een sd kaartje. Laden duurt ongeveer 2 uur. Daarna kan de sd kaart niet meer op een andere navigatie geladen worden.
Succes.

dat is mooi te horen.
deze geld ook voor de rns 315?

groet
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi bleumotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!