K.Sneyers' Polo 9n3 :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Ik heb je auto vandaag gespot op Eurosunday :)!
Er waren wel een paar vrienden van je toen ik er was, maar je was er zelf net ff niet hoorde ik Stick Out Tongue

Zag er goed uit! Big Grin





 
Ook even updaten hier!
Net voor eurosunday de polo nog is grondig gedetailed want dat was wel nodig.
Was hem elke week maar toch zag je dat de lak wat aandacht kon gebruiken dus 2daagjes de garage ingedoken met de polo en dit was het resultaat.

f3uxhc.jpg


27zb49c.jpg


30c37s9.jpg


Ook heb ik hem vooraan nog iets lager gelegd omdat het mij toch wat stoorde vooraan Big Grin
xm6534.jpg


Nu zag ik een Polo WRC stuurtje te koop staan op het net. Vindt het wel mooi en is pak unieker dan een gti of golf gtd stuurtje.
Maar twijfel erover of het wel zou passen in mijn polo :|
Even een voorbeeld voor degene die niet weten over welk ik het heb Big Grin
107tatk.jpg


Hier had ik graag jullie mening over gehad :)

Groetjes Kenneth
 
Zou heel dik staan. Al zou ik dan wellicht wel een aantal GTI elementen in je interieur verwerken, zoals luchtroosters e.d. Dat zilver staat denk ik dan net wat beter. Ik weet niet hoe je interieur nu is, daar heb ik nu nog geen foto's van gezien? Wel een hele nette Polo heb je! Misschien nog GTI pijpjes aan de achterkant om het nog net wat sportiever te laten ogen??
 
Zou heel dik staan. Al zou ik dan wellicht wel een aantal GTI elementen in je interieur verwerken, zoals luchtroosters e.d. Dat zilver staat denk ik dan net wat beter. Ik weet niet hoe je interieur nu is, daar heb ik nu nog geen foto's van gezien? Wel een hele nette Polo heb je! Misschien nog GTI pijpjes aan de achterkant om het nog net wat sportiever te laten ogen??

Het is zowiezo de bedoeling om achterkant volledig GTI te maken +zijlijsten.
Foto van het interieur had ik inderdaad nog niet gepost. Bij deze;
27xlclf.jpg


Alleen zit er een pioneer radio in nu. GTI pook en handrem had ik al zitten maar ben aant denken om interieurdelen te lakken in pepergrijs ofwel blinkend zwart. ;)
 
het zou wel dik staan, alleen zou ik dan inderdaad wel een aantal dingen in dezelfde kleuren laten spuiten (kapjes van het stuur met bv luchtrooster en radiolijsten hetzelfde) dus en mss dan eerder opteren voor naar het grijze te gaan in plaats van blinkend zwart, vind blinkend zwart ook super mooi, maar het lijkt alsof het alcantara stuur (of zit ik mis?) wat meer een grijzere tint heeft qua stof. ;)
 
Hier zijn we weer na lange tijd. Wrc stuurtje is me ontglipt doordat er iemand 700euro voor geboden had.
Heb me dan een nieuw R stuur besteld (met zwart stiksel) en de clipjes van de GTD erop. In mij ogen de beste keuze vindt ik.
Ook zal dit de laatste update geweest zijn voor de polo aangezien ik eergisteren een oldie gekocht heb. Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!