K&N filter

Orrie

Bekend lid
333
122
49
Gasten, waar in omgeving Rotterdam kan ik een K&N filter kopen en kan iemand met twee linker handen op auto gebied dat ding er in krijgen :) Zal vast...maar weet hem nog niet eens te vinden denk ik.

Ow...en wat bereik ik met zo'n filter. Of loont het de moeite en geld niet.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Het aanzuig geluid van lucht hoor je wat duidelijker maar echt meerwaarde nee aangezien je k&n filter ook warme lucht onder de motorkap je motor in zuigt.
Of je moet echt een gesloten systeem laten monteren in je originele luchtfilterhuis.
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
75% procent meer zuurstof in je motor zeggen ze op de site, je hoort het geluid harder, eenmalige aanschaf nooit meer vervangen alleen schoonmaken, en ze zeggen meer vermogen. Dag laatste betwijfel ik maar heb hem voor een prikkie zelf over kunnen kopen. Prima aanschaf.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!