JR luchtfilter voor gti

reddevil

Actief lid
599
170
43
Heb bij mijn gti vrijdag even een JR luchtfilter geplaatsts (inlegfilter) , vandaag even naar groningen geweest naar mijn schoonouders en nou moet ik eerlijk zeggen de gti komt behoorlijk los nu , het geluid wanneer men stevig doortrekt is absurt voor zo'n kleine auto maar zeer aangenaam en dan vooral de gezichten die dan om kijken :shock: .Dus voor de mensen die een goed filter en betaalbaar zoeken zou ik het JR filter zeker aanraden ;)
 
reddevil zei:
Heb bij mijn gti vrijdag even een JR luchtfilter geplaatsts (inlegfilter) , vandaag even naar groningen geweest naar mijn schoonouders en nou moet ik eerlijk zeggen de gti komt behoorlijk los nu , het geluid wanneer men stevig doortrekt is absurt voor zo'n kleine auto maar zeer aangenaam en dan vooral de gezichten die dan om kijken :shock: .Dus voor de mensen die een goed filter en betaalbaar zoeken zou ik het JR filter zeker aanraden ;)

En dan moet je hem nog eens laten chippen.....moet je dan eens opletten hoe mensen naar je kijken. :shock:
Spreek uit ervaring.:lol:
 
ik zit ook al een tijd te kijken naar een ''filter''
ik sprak een keer iemand die zij dacht ik dat hij een ''openlucht filter'' had en dat hij alleen meer geluid maakte als hij het gas in trapte.
dat zoek ik eigenlijk ook maar ik wil mijn plastic kap op mijn motor er eigenlijk op houden.
kan dit??
 
Die kan je gewoon bij de automaterialen zaak kopen ;) En wisselen stelt niks voor. Komt gewoon op de plaats van je huidige luchtfilter.

Dat zit in de kap boven op de motor. Die moet je eraf trekken en dan aan de onderkant alle schroefjes eruit draaien.
 
John zei:
En dan moet je hem nog eens laten chippen.....moet je dan eens opletten hoe mensen naar je kijken. :shock:
Spreek uit ervaring.:lol:

dat gaat binnenkort ook nog gebeuren bij Fast Tech in haaksbergen ken die jongens wel goed ;)[/quote]

Ik heb ook de software van Fasttech erin en dan zit je idd rond de 190 pk en een 285 NM.
Ik neem dus aan dat je onderschrift daar al op gebaseerd is :)

Gr Edje
 
reddevil zei:
jazeker het is nu gewoon een beest geworden zo trekken dat de gti nu doet :shock: :shock: en het leukste van alles op de autobaan met 120 op de cruise nog steeds 1 op 19 rijden :cool:

1 op 19?
Hoe die je dat? Of naar welke verbruiksmeter kijk je op je boordcomputer?

Kom niet zuiniger dan 1 op 14,5 als ik 120 rij.
Maar dan moet ik best een lang stuk rijden wil ik die waarde halen.
Zit meestal ergens rond de 1 op 13 gemiddeld.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!