Voorstellen Jpv

Jpv

Actief lid
72
39
36
Ik lees al een tijdje mee op het forum, en bedenk me dat ik me nooit netjes heb voorgesteld.
Onder het mom van beter laat dan nooit toch maar dit topic gemaakt.

Ik ben 22 jaar en kom uit het noorden van Nederland.

Ik ben vanaf april 2018 eigenaar van een Polo AW 1.0 TSI Highline met het R Line exterieur pakket wat ik deze auto zeer goed vind staan. Verder flink wezen aanvinken op de bestellijst en hier alleen de led verlichting en het panorama dak achterwegen gelaten, achteraf wel spijt van de ledlampen dus deze ga ik nog laten inbouwen, deze auto gebruik ik vooral voor de dagelijkse km's en voor in het weekend heb ik een erg leuk ander speeltje (ook uit de Volkswagen group)
Ondertussen zit ik ongeveer op de 60.000 km met de polo.
Ik wil hem misschien nog wat gaan verlagen en wat kleine vcds updates laten uitvoeren. En met de tijd andere velgen eronder dan de pamplona's.
IMG_20200127_144442.jpg
Ik zal nog wat meer foto's toevoegen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Welkom. Nette wagen heb je daar :).

Ik zie dat je led lampen wilt gaan inbouwen, hoe gaat dit in zijn werking. Worden dan enkel de lampen verwisseld of ook de hele koplamp? Want ik dacht dat de verhouding van de units zelf dat daar verschil in zat.
 
Volkswagen  Polo Highline R-Line  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Jpv
Bedankt voor de leuke reacties!
Welkom. Nette wagen heb je daar :).

Ik zie dat je led lampen wilt gaan inbouwen, hoe gaat dit in zijn werking. Worden dan enkel de lampen verwisseld of ook de hele koplamp? Want ik dacht dat de verhouding van de units zelf dat daar verschil in zat.
Sorry voor de late reactie, ik ben van plan om niet enkel de lampen te wisselen naar led maar om echt de gehele unit te halen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115 pk R-line, Audi RS 3 2.5 TFSI 400 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!