Voorstellen JosPolo

Beste mede forumleden,

Na een hele lange tijd niks op dit forum te hebben geplaatst en de aankoop van een andere auto vond ik het weer eens tijd om mij opnieuw voor te stellen.

mijn naam is Jos en kom uit het mooie dorp Renswoude. 19 jaar oud en 1e jaars student in Dronten op het HBO.
Na 1,5 jaar eigenaar te zijn geweest van een polo 9n 1.4 75pk uit 2004 is deze auto vervangen voor....

De Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI Bluemotion comfortline uit 2011
De auto heeft 156.000km gelopen
ik heb deze auto nu 3 weken in bezit en bevalt me heel goed.

Dingen die ik nog wil veranderen aan de auto:

- velgen en banden
- leder stuur
- ch/lh
- led interieur
- evt chippen naar 140

als jullie aanbevelingen hebben voor de auto hoor ik het graag

Ik wens iedereen een goed en gezond 2021

PS. ik ga nog een keer goede foto's maken maar moet de auto eerst nog eens goed wassen.
 

Bijlagen

  • voorkant.jpg
    voorkant.jpg
    147.7 KB · Weergaven: 34
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI BM 140 PK 
bedankt voor de tip! weet je ook waar je die vandaan kunt halen? moet het origineel zijn of zijn er ook andere mogelijkheden?
Ik heb die van mij gewoon op marktplaats gevonden voor 20euro, kwam van een polo met schade.
Volgens mij hoeft het niet origineel te zijn je hebt bijna alle onderdelen imitatie en je ziet eerlijk gezegt vaak geen verschil.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!