Voorstellen JoshD - Volkswagen Polo 1.2 2002

Hallo forum leden,

Gister avond trotse eigenaar geworden van een blauwe volkswagen polo uit 2002 met 135.000 km op de teller, helaas was de pret van korte duur.

Ondanks dat de auto heel fijn rijd begon de auto bij thuiskomst enorm te roken en als kers op de taart het waarschuwingslampje van de motor dat begon te branden.

Hopelijk kan ik gebruik maken van jullie expertise hier, en blijf ik nog een tijdje rondscheuren in mijn Polo.

Waarvoor alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo`  1.2 
Het lijkt onder de hele auto weg te komen, het stinkt ook enorm. (olie geur) Heb hem vanmiddag naar de garage gebracht daar hebben ze hem uitgelezen. Maar hun oordeel is dat het blok olie verbruikt en dat die vervangen moet worden.

Maar als de motor aan de buiten rookt, dan verbruikt deze het toch niet? Dan verbrand het door de warmte.
vreemd verhaal, die storingen zijn ook niet top.
Zou hem eens naar de dealer brengen ipv universeel
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!