JorisV31 Polo 6R

De volgende aanpassing is vandaag ook aangekomen [emoji16]
b6fe4cba19d0898ccf48ed93257856bd.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Die gasveren icm met veren, zodat je met remote achterklep automatisch kan laten openen via sleutel?


Ik heb misschien ook andere veren nodig, bij mij gaat klep alleen helemaal automatisch open via sleutel, als de zon erop heeft gestaan (gas uitgezet heeft).
Waar heb je deze gekocht en zijn gewoon voor 6R?
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Deze zouden werken zonder extra veren (valt nog af te wachten natuurlijk) [emoji39]

Ik heb ze gewoon via AliExpress besteld en stond hetzelfde onderdeelnummer als origineel

Zal mijn bevindingen posten zodra ik ze geïnstalleerd heb
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Die heb ik ook op de originele gasveren en werkt ook alleen als het warm is. Zal deze eens op de nieuwe gasveren zetten en kijken of dat werkt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Mooi zijn die man!! Goeie aankoop.
Hoe is het nu met je gasveren van je achterklep inmiddels al een fix hiervoor kunnen vinden? Zou dit ook wel leuk vinden op de mijne
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: JorisV31
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!